KURUMSAL AMAÇLAR  | KURUMSAL HEDEFLER  | KURUMSAL EYLEM PLANLARI  | 
Güvenilir ve kolay ulaşılabilir sağlık hizmeti sunarak,
            bulunduğumuz bölgede tercih edilen hastane olabilmek.  | Bedensel, ruhsal ve sosyal şartları sebebiyle özel ihtiyacı olan
            kişilerin uygun sağlık hizmetlerine daha kolay erişimini sağlamak.  | 1)       Hastanemize gelen yaşlı ve engelli hastaların ana
            hizmet binasına kolay ulaşımlarının sağlanması için hasta taşıma araçlarının
            hizmete girmesi. 2)       Engelli hastalar için hastanede yapılması gereken düzenlemelerin
            tamamlanması. 3)       Hastanemiz bahçesinde peyzaj düzenlemelerinin yapılması
            ve eksik olan yönlendirme levhalarının tamamlanması. 4)      
            Tüm süreçlerdeki disiplinli
            çalışmalarımız ve istikrarımız ile oluşan güvenin sürekliliğinin sağlanması. 5)      
            Hastanemiz hastalarına karşı
            güleryüzlü ve açıklayıcı davranılmasının devamlılığının sağlanması.    | 
Hastalarımızın güvenliğini arttırmak ve memnuniyetini
            yükseltmek.  | 1)      
            Hasta güvenliğinin daha etkin sağlanabilmesi. 2)       Hastalarımızın görüş ve önerileri
            doğrultusunda ihtiyaçların tespit edilmesi. 3)       Hasta haklarının etkin çalışmalarının
            sürdürülmesini sağlamak.  | 1)      
            Hasta ve
            yakınlarının internet web adresi üzerinden ve Hastanemizin muhtelif
            yerlerinde bulunan Dilek-Öneri Kutularından yapmış olduğu bildirimlerin
            değerlendirilmesi ve bunlara ilişkin düzeltici ve önleyici faaliyetlerin
            uygulanması. 2)       Hasta güvenliğini sağlayabilmek için otopark alanında
            kamera sistemlerinin ve çeşitli iletişim araçlarının kurulması ve faal hale
            getirilmesi. 3)       Hastaların birimlere kolay ulaşmasını sağlayan yer yönlendirmelerinin
            yapılması. 4)       Hasta hakları konusunda tüm çalışanların bilgilendirilmesi ve tüm
            süreçlerde hasta haklarının korunması. 5)      
            Hasta güvenliğinin daha etkin sağlanabilmesi için kalite
            ve verimlilik standartları doğrultusunda hastanemiz çalışanlarına yerinde
            eğitimlerinin verilmesi. 6)      
            Hasta Memnuniyet Anketleri sonuçlarının
            analizlerinin yapılması ve gerekli düzeltici ve önleyici faaliyetlerin
            uygulanması. 7)      
            Acil çıkış kapılarına manyetik kilit sisteminin
            yapılması. 8)      
            Temizlik hizmetlerinin standartlar
            doğrultusunda verilmesinin sürekliliğinin sağlanması.  | 
Çalışanlarımızın güvenliğini arttırmak ve memnuniyetini
            yükseltmek.  | 1)       Çalışan güvenliğinin daha etkin sağlanabilmesi. 2)       Çalışanlarımızın görüş ve önerileri
            doğrultusunda ihtiyaçların tespit edilmesi. 3)       İş Sağlığı ve Güvenliği, Çalışan Hakları,
            Çalışan Sağlığı Birimlerinin etkin çalışmalarının sürdürülmesi.  | 1)      
            Personellerin sertifikasyon durumlarına,
            yeteneklerine ve isteklerine uygun alanlarda çalıştırılmalarının sağlanması. 2)       Çalışan güvenliğini sağlayabilmek için otopark alanında
            kamera sistemlerinin ve çeşitli iletişim araçlarının kurulması ve faal hale
            getirilmesi.  3)      
            Sosyal alanların (kafeterya, mescit vb.) oluşturulmasının
            sağlanması. 4)      
            Emekli
            olan personellere teşekkür belgesi ve plaket verilmesi. 5)      
            Engelli personelin engeline uygun işlerde
            çalıştırılması. 6)      
            Çalışanlara yönelik şiddeti önleyecek
            çalışmaların Beyaz Kod Ekibi kapsamında aktif şekilde yerine getirilmesi.    | 
Çevreye duyarlı yönetim sistemi oluşturmak.  | İsrafları önlemek, geri dönüşüme önem vermek ve mevzuat
            çerçevesinde atıkların bertarafının sağlanmasına devam etmek.  | 1)       Geri dönüşümü sağlanabilecek atıkların
            değerlendirilmesi. Tıbbi atık miktarının takibinin sağlanmaya devam edilmesi
            ve azaltılması için çalışmaların yapılması. 2)      
            Mevzuat
            çerçevesinde atıkların bertarafının sağlanmasına devam edilmesi. 3)      
            Hastanemizde
            çalışan tüm personelin tıbbi atık yönetimi ile ilgili bilgi sahibi olmasının
            sağlanması. 4)      
            Sıfır Atık
            Projesi kapsamında ofislerdeki çöp kutularının azaltılarak geri dönüşüm
            atıklarının maksimum düzeyde ayrıştırılması ve israfın önlenmesi için
            personellere eğiitimlerin verilmesi.  | 
Hastane alt yapı ve donanım eksikliklerini gidermek ve sürekliliğini
            sağlamak.  | Hastane alt yapı eksikliklerinin minimize edilerek kaliteli ve
            sürekli sağlık hizmetinin sunulmasını sağlamak.  | 1)      
            Hastanemiz binasında gerekli görülen tamir ve tadilatların
            SKS’ye uygun olarak yapılmasının sağlanması. 2)      
            Hastanemiz görsel alanların modernize edilmesi. 3)      
            Hastanemiz teknik altyapısına yönelik zaman içerisinde
            ortaya çıkan cihaz ve donanım eksiksiklerinin giderilmesi.  | 
Çalışanlarımızın niteliklerini yükselterek hizmet
            kalitesini arttırmak.  | Hizmet içi eğitim ve sertifikalandırmaya önem verilmesi, çalışanların
            yeteneklerine uygun bölümlerde çalıştırılması.  | 1)      
            Personelin görev tanımına ve niteliklerine
            (sertifika, mezuniyet, deneyim) uygun yerlerde hizmet vermesinin sağlanması. 2)      
            Çalışanların eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi
            ve eğitimde fırsat eşitliğinin sağlanması. 3)      
            Personelin iletişim ve yönetsel
            yetkinliklerinin artırılmasına yönelik eğitimlerin düzenlenmesi. 4)      
            Personellerin sertifikasyon proramlarına
            katılımlarını sağlanması ve özendirilmesi.  | 
Milli düzeydeki istihdam
            politikasına, ekonomik ve sosyal kalkınmaya katkıda bulunarak en son tıbbi ve teknolojik bilgilere dayalı eğitim ve
            araştırma metotlarını kullanmak.  | 1)       İhtiyaç dahilinde hizmeti kolaylaştıracak
            ve daha kaliteli hizmet verilebilmesi için gerekli tüm  donanımları sağlamak. 2)       Kaynakların etkin, verimli, ekonomik
            kullanımını ve sürdürülebilirliğini sağlamak.  | 1)      
            Tıbbi ve teknolojik cihaz, donanım ve
            malzemelerin temini. 2)       Personellerin kaynakların etkin, verimli,
            ekonomik kullanımına yönelik eğitimlere katılımlarının sağlanması.  | 
Sorumlulukları yerine getirirken yasalar ve etik
            ilkeler doğrultusunda uygun hizmet vermek  | Kurumsal Mevzuat ve yönetmeliklere uygun hareket
            etmek  | Hastanemizde yapılan tüm işlemlerde ilgili mevzuat,
            yönerge ve yönetmeliklere uygun hareket edilmesinin devamlılığının
            sağlanması.  | 
Sürekli iyileşmeyi hedefleyen bir hastane olmak  | Verdiğimiz hizmeti zamanında sistemli, planlı, en
            az hata ile yürütmek Kalite Yönetim Sistemleri standartlarından taviz
            vermeden sürekli iyileştirmeyi sağlamak Hasta mahremiyetine önem veren ve sağlayan bir
            hastane olmak Sağlık hizmetinin kalite/verimliliğini artırmak ve
            sürdürülebilirliğini sağlamak.  | - Klinik
            göstergeler,   -Faaliyet
            göstergeleri, -Hasta
            memnuniyet anketleri, -
            Çalışan memnuniyet anketleri, -Gösterge
            Yönetimi sürekliliği sağlanarak, belirlenen hedef değerlere ulaşmasını
            sağlamak.    |